//
you're reading...
Okul Öncesi, Okul Öncesinde İngilizce

Vakit Çocuk Şarkısı Söyleme Vaktidir!

Merhabalar..

Boşverelim her şeyi, unutalım her gün duyduğumuz pop şarkılarını. Gelin hep birlikte çocuk şarkısı söyleyelim.

Ciddi diyorum, kendimde fark ettiğim büyük değişimlerden birisi de bu. Eskiden olsa- yada normalde olsa diyeyim- yolda giderken, yemek yaparken, temizlik yaparken o gün hangi şarkı dilime dolandıysa bütün gün onu söyler dururdum. Bu şarkı da yüksek ihtimalle o günlerde dillerde dolaşan yerli yabancı pop şarkıları olurdu. Enteresandır, artık dilime bambaşka şarkılar dolanıyor.

Bu çocuklar beni bir garip eyledi dostlar:) İnsan durduk yerde çocuk şarkısı söylemeye başlar mı? Hatta ve hatta diline doladığı şarkıyı bağıra bağıra sokaklarda söyler mi? Evet söyler, yani söylüyormuş meğer.

Sadece kendi başıma söylesem neyse, üstüne üstlük etrafımdaki insanlara da şarkıları bolca dinletiyorum ve virüs gibi fark ettirmeden beyinlerine işliyorum🙂

Ama en eğlenceli ne zaman söyleniyor bu şarkılar biliyor musunuz? Benimle aynı işi yapan yakın arkadaşlarımla bir araya geldiğimizde. Olay aynen şu şekilde gelişir. Önce bildiğimiz veya o günlerde öğrettiğimiz şarkılar karşılaştırılarak yüksek sesle söylenir. Bu da yetmezmiş gibi Youtube açılır ve şarkının orjinali-varsa klibi- bulunur ve ses sonuna kadar açılır🙂

Bu aralar favorilerimde olan şarkıları bir sonraki postta paylaşacağım.

Şiddetle tavsiye ederim sizlere de. Buldum buldum mutluluğun sırrını buldum!!

Sevgilerle..

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

