//
you're reading...
En sevdiğim İngilizce çocuk şarkıları

“Hokey Pokey” dansı mı? O da ne?

Şimdi eklediğim bu video ilk izlediğimde kırdı geçirdi beni gülmekten. Nasıl bir tatlı çaba içindeydi çocuklar. Tam anlayamasam da onların Capon olduklarını düşünüyorum. 

Bu şarkıyı bana ilk kez çok ama çok sevdiğim, benimle aynı işi yapan, hem meslektaşım hem çok yakın dostum izletti. O da çalıştığı yerde çocuklara bunu sık sık izletiyor ve hareketlerini yaptırıyormuş.

Eski yazılarımdan birinde demiştim ya bu mesleğin en güzel tarafı sizinle aynı işi yapan bir dostunuzun olması ve sürekli “eğlence mode on”  halinde olmak.🙂

Biz bunu dinlerken ve hareketlerini yaparken çok eğleniyoruz. Şiddetle tavsiye ederim size de.🙂

http://www.youtube.com/watch?v=_jW3L1dyEfY

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

