//
you're reading...
Uncategorized

“Kitap mı okusam?” diyenlere yeniden (2)

Farklı tarzlarda kitaplar paylaşmak hoşuma gidiyor. Galiba kendi karakterimle de ilgili. Bukalemun gibi olmak mı denir buna bilemiyorum. İnsan olmanın gerektirdiği bir şey olduğu kanısındayım. Geçen gönderide sizinle bir aşk hikayesini paylaşmıştım, bu sefer şöyle bir zihinsel değişim süreciyle iletişim tarzına geçiş yapıyorum.

Üniversite yıllarımda okuduğum ama üzerimde oldukça olumlu etkiler bırakmış olan bir kitap var sırada.

Erdal Demirkıran- Sen şimdi gidecen ya cehennemin dibine git.”

 

Bu kitap da aynı diğerleri gibi eleştirilere açık mı açık, “sen hala orada mısın?” sorusunu milyon kez sorduran, kişisel gelişim serilerinden nefret edenlerin kitabın yanına yaklaşmadığı bir kitap.

Bana göre de herkesin hayatında en az bir kere sorgusuz sualsiz, ön yargısız okuması gereken, okudukça “evet ya aslında böyle” gibi yorumlar yapacağı yada “bunu ben de düşünmüştüm ama burada daha güzel ifade etmiş” dedirten kitaplardan.

Kalın kitaplara alerjisi olanların muhtemelen korkarak baktığı bir kitap ayrıca🙂

İyi okumalar..

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

