//
you're reading...
Uncategorized

“Kitap mı okusam?” diyenlere yeniden..

Bir başka “kitap mı okusam?” başlığımda sadece birkaç kitaptan bahsetmiştim. Baktım ki paylaşacak daha çok kitap var o zaman ben de kolları sıvamalıyım diye düşündüm. Atla deve olmayan kitap hazinemden-ben hazine diyorum ama anneme göre onlar benim çeyizlerim- birkaç farklı tarzda eser daha paylaşacağım sizlerle.

Bir dostumun tavsiyesiyle elime aldığım ve elimden bırakamadığım, daha geçenlerde okumaya başladığım ve her geçen gün sabrımı zorlayarak bir diğer sayfada neler olacak diye sormamı sağlayan, okuyup bitirdiğimde bir bütün gece gözüme uyku sokmayan ama ertesi gün kitabın yayımlanma tarihine bakıp daha da büyük bir şok yaşadığım bir kitaptan bahsedeyim.

“Kürşat Başar- Başucumda Müzik”

Bana kalırsa okuyan herkesin kendinden bir şeyler bulabileceği, kendinde olmasa da çok yakınındaki kişilerden esinlenmeler görebileceği bir kitapmış meğer.

Kimilerine göre de sabır taşına dönüşmüş bir kadının hikayesini anlatan yada sıkıntıdan patlama derecesine gelip kitabı bırakmayı düşünenlerin ayıp olmasın diye elinden bırakmadığı da bir kitap.

Zevkler ve renkler tartışılmaz klişesine saygım sonsuz..

İyi okumalar..

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

