//
you're reading...
Uncategorized

“Kitap mı okusam?” diyenlere yeniden (4)

  Bu gece kitap gecesi. İngilizceyle başlayıp      kütüphane arşivlerine nasıl geldim bilmiyorum ama  maksat paylaşım olsun, güzel olsun. Hep eğitimden  bahsediyoruz biraz da kendi eğitimimize dönsek  fena olmaz sanıyorum.

 Bu bölümde biraz günümüz yazınına göz atmak  istedim. Tek bir kitaptan değil de özellikle son yıllarda ülkemizin hayrına iş yapan birkaç isimden bahsedelim.

Tabiki de onlarca isim var her birini burada yazmak başa çıkılacak iş değil o yüzden aklıma gelen ilk isimleri paylaşayım. Maksat paylaşım olsun. Sevdim bu lafı🙂

Birkaç ay evvel elime aldığım ama ne olduysa tamamlayamadığım bir kitabı bugün yine elime aldım. Bu sefer daha fazla haz aldım okumaktan. Kendime iltifat etmeyi pek sevmem ama galiba bazı konularda ilk seferde değil de ikinci seferde bir şeyler kapmayı ancak becerebilen bir yapıya sahibim. Olsun o da güzel🙂

Alper Canıgöz ve Emrah Serbes’den bahsedelim biraz. Dedim ya özellikle son yıllarda  göze çarpan işlere imza atıyorlar. Emrah Serbes’in “Son Hafriyat” kitabını geçen yıl elime almıştım. Gariptir onu da bitiremedim ama saolsunlar bana çok büyük bir iyilik yaptılar. İyiliğin adı “Behzat Ç.” Ne kadar mutlu oldum anlatamam, gözümü kırpmadan izliyorum şimdi🙂 Hele de “Son Hafriyat” filmini izleyeceğim günü iple çekiyorum.

Ama söylemeden geçemeyeceğim, kitaba saygım sonsuz. Sözüm söz onu da bitireceğim bir gün.

 Alper Canıgöz‘ün de “Tatlı Rüyalar” diye bir kitabı geçti elime.  İşte şu ikinci kez elime aldığımda anca anladığım kitap. O  kadar alışmışız ki olanı olduğu gibi veren kitaplara. Başta ”  nasıl yani?” diye bir soru sorduğum ama sonra otomatiğe  bağlayıp okumaya devam ettiğim bir kitap halini aldı bende.  Daha bitirmedim ama özellikle şimdi bahsetmek istedim  çünkü bu yayınlanan yazımı kitap bitiminde tekrar gözden  geçireceğim. İlk izlenim olarak bana bunları yansıttı bakalım  devamı nasıl gelecek.

İyi Okumalar..

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

