//
you're reading...
En sevdiğim İngilizce çocuk şarkıları

Uyuyamayanlara…

Uyku probleminiz varsa koyun saymak gibi demode olmuş yöntemleri denemeyin. Daha etkili bir yöntem tavsiye edeyim sizlere.

Aslında bu ninniyi daha önce de paylaşmıştım ama tüm sözlerinin bulunduğu farklı bir versiyonunu buldum. Bu hali de çok hoşuma gitti doğrusu.

Bu şarkıyı okul öncesinde 4 yaşlarla söylüyorduk ve her seferinde şakacıktan uyumaca oynuyorduk. İtiraf edeyim gözlerimi açık tutabilmek için çaba sarf ettiğim zamanlar olmadı değil🙂
Bir not: Ben bu oyunu oynarken şarkıyı giderek kısılan bir ses tonuyla söyleyip çocukların uyumaca oyuna geçmesini bekliyordum sonra da hiç beklemedikleri bir anda sesimin tonunu yükselterek onların uyanmasını sağlıyordum. Çığlık çığlığa gülme sesleriyle uyanan çocukları gözlemlemek çok güzeldi.

Tartışma

One thought on “Uyuyamayanlara…

  1. mükemmellll…..

    Posted by iclal | Nisan 24, 2012, 5:26 pm

Bir Cevap Yazın

