//
you're reading...
Alıntı Makaleler

Bir okul müdürünün öğretmenlere mektubu

 

Aşağıda paylaştığım alıntıyı ilk okuduğumda yine her zamanki paylaşımlardan biri sandım. Ancak okudukça fark ettim ki okuyup geçiştirilemeyecek kadar önemli bir mektupmuş. Bu nedenle hafızalardan silinmemesi için buraya da eklemek istedim. Umarım siz de okuduğunuzda, mektubun bende hissettirdiklerini hissedersiniz.

Bir mektup..

Bir Okul Müdürü Her Eğitim Öğretim Yılı Başında Öğretmenlere Bu Mektubu Gönderirmiş ”Bir toplama kampından sağ kurtulanlardan biriyim. Gözlerim hiçbir insanın görmemesi gereken şeyleri gördü. İyi eğitilmiş ve yetiştirilmiş mühendislerin inşa ettiği gaz odaları, iyi yetiştirilmiş doktorların zehirlediği çocuklar, işini iyi bilen hemşirelerin vurduğu iğnelerle ölen bebekler, lise ve üniversite mezunlarının vurup yaktığı insanlar. Sizlerden isteğim şudur. Öğrencilerinizin insan olması için çaba harcayın. Çabalarınız bilgili canavarlar ve becerikli psikopatlar üretmesin. Okuma yazma, matematik, çocuklarınızın daha fazla insan olmasına yardımcı olursa ancak o zaman önem taşır…..

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

