//
you're reading...
Yaratıcı Drama

Yaratıcı Drama Kavramlarının İngilizceleri

Yaratıcı Dramanın çocukluğuna inmek istiyorum diyenler var mı aranızda? Şahsen ben bazen diyorum ve büyük bir merakla açıyorum “google”ı. hmm ancak o noktada neyi nerede ve nasıl arama yaptıracağımı önceden düşünmem gerekiyor. Ne yazmalıyım ki Google bana en doğru makaleleri, kayıtları çıkarıversin.

Ben de bu nedenle orjinal kaynaklarından bazı kavramları toparlamaya çalışıyorum. Bazı kitapların içeriğini göremedim ancak ana başlıklarını aldım. Oldukça da açıklayıcı kavramlar, aslında birebir Türkçe’de kullandıklarımızdan da var. Beğenileriniz dileğiyle🙂

I. Creative drama in the classroom. 

1. An Art, a Socializing Activity, and a Way of Learning.

2. Imagination 

3. Play

4. Movement and Rhythms

5. Pantomime and drama in education

6. Improvisation

7. Puppetry and Mask Making

8. Dramatic Structure

9. Building Plays from Stories 

10. Creating Plays 

11. Storytelling: 

12.Theatre-in-Education.

13.The Arts in a Multicultural Society

14. Drama as an art form

15. Creativity in the classroom

16. Drama techniques

17. Dramaturgy

Daha saymakla bitmez kavram var elbet ancak ben akla ilk gelenleri paylaşmak istedim. Daha fazla araştırmalar neticesinde ulaştığım kilit kelime ve kavramları paylaşmaya devam edeceğim.

Dramalı günler🙂

Tartışma

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

